Najczęściej zadawane pytania


Czy mój telefon obsługuje eSIM?
Jak zainstalować eSIM?
Kiedy zainstalować eSIM?
Kiedy zaczynają się liczyć dni pakietu?
Czy muszę włączyć roaming?
iMessage przestał działać
Czy mogę usunąć kartę eSIM?
Czy mogę używać Hotspotu/Tetheringu?
Co zrobić, jeśli mój telefon jest zablokowany przez operatora?
Czy mogę zainstalować jedną eSIM na kilku urządzeniach?
„Ten kod jest już nieważny” błąd

Ten błąd pojawia się, gdy kod QR nie został prawidłowo zeskanowany lub jeśli eSIM została już zainstalowana.

Czasami kod QR jest częściowo skanowany z powodu słabego połączenia. Spróbuj ponownie zeskanować kod, upewniając się, że masz dobre połączenie sieciowe.

Aby sprawdzić, czy eSIM jest już zainstalowana:

  1. Przejdź do Ustawienia > Ogólne > To urządzenie.
  2. Przewiń w dół i poszukaj numeru ICCID oraz dodatkowej cyfry w sekcji „Plany komórkowe”.
Jak ustawić mój APN?